Vi Tillsammans

Alla inlägg den 19 januari 2016

Av Milla - 19 januari 2016 18:41

Och 19 dagar kvar...iaf på kur nr.1 Första dagarna på diet är alltid givande, tappat 1 kg sen igår. Vet att de mest vara är vatten, men känns ändå bra. Mitt delmål på kur nr.1 är -7 kg, vilket jag hopas uppnå på dessa 21 dagar. Får se hur de går, men är ha inte -7 på dag 22 så får ha ju fortsätta tills jag nått de.
Kände mig lite vimsig igår efter maten, (äter middag nu från början) men tänkte inte så mycket på det. Dock blev de exakt likadant nu idag när ja ätit, så ja funderade på om de ka ske har med blodsockret att göra, nu i början när jag lagt om kosten.
Rent generellt har dessa 2 dagar gått bra, trots att ja är hemma å sjuk. Mest suttit å målat i mina målarböcker idag för att stimulera hjärnkontoret lite. Dock var jag i stallet imorse, vilket gick långsamt men sååå skönt! Alla hästarna var jättemysiga ???

Ovido - Quiz & Flashcards