Vi Tillsammans

Alla inlägg under december 2016

Av Milla - 12 december 2016 15:33

Av Milla - 7 december 2016 18:51

De här med julklappar är inte alltid så lätt, å ju äldre mottagaren av julklappen blir desto svårare är det att hitta en bra gåva. Extra svårt blir de när man frågar vad de önskar sig, å man får "ja ska inget ha" lr "jag har ingen aning". Min farmor är en sådan person, som inget ska ha. Men självklart vill ja ge henne en julklapp, varje år. Gärna något hon även har nytta av, för ni vet ju hur dom kan vara, våra älskade mor o far -föräldrar!
En idé slog mig, när för ett tag sedan min farmor råkade ta fel rollator utanför affären då hon varit och handlat. De blev ett himla liv, men de mesta va nog på grund av att hon hade lite dåligt samvete, då hon pga sin ögonsjukdom inte ser så jättebra.
Va skulle då va perfekt för min älskade farmor, så hon slipper den här situationen igen? Jo, en SKYLT såklart!!
Hittade en sida där man kan styla sin egen skylt, vilket ja tyckte är superbra då ja vill ha stor å tydlig text, och en skylt i hängande format. Och allt detta till ett toppen pris! Behöver du en skylt av något slag så kan jag rekommendera www.skyltmax.se

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards