Vi Tillsammans

Alla inlägg under april 2015

Av Milla - 1 april 2015 22:10

Piss - de tror ja har diskbråck i nacken... Själv tror jag väl inte på de, så mina sura miner beror mest på att de vill göra en MRT till, men på nacken. Allt för å veta "om" egentligen. Visst kan ja väl hålla med om de doktorn sa, "hellre en röntgen i onödan än en operation". Men de känns bara sååå drygt!!

Iom att ja blev lite trumpen av läkares ökat åkte jag å muntrade upp mig själv på Hööks. De funka!! =D Lyckliga åkte ja från butiken å de kändes som ja hade fyndat.

Alla bilder är från Hööks hemsida www.hooks.se

Nu har ja softat med Greys anatomy, å njutit av doften från mina nya ljus, tropicol waters - kan ja säga att vårt sovrum luktar fantastiskt!!?

Nä, nu dags för sängen...trött ju! G'natt!!

Skapa flashcards