Vi Tillsammans

Alla inlägg under oktober 2012

Av Milla - 7 oktober 2012 23:14


Fortfarande sjukskriven, hösten är här, snorig hör nog till också... Hade ett helt fantastiskt kalas för min älskade pappa och min käre svärfar i helgen. Båda fyller 60 år med bara ett par dagars mellanrum!  Vi samlade de närmaste och hade samling hemma hos oss med lite dryck å tilltugg, och åkte sedan och åt 3 rätters på Sekelhusets Kafé i Lit. Sedan slöt större delen avsällskapet upp hemma hos oss igen, viket vi fortsatte att umgås på elitnivå med familjerna. Helt underbar dag/kväll  


Fick nån knäpp nu när Helené med ungar varit här i en vecka å jag gått ner 3 kg utan ansträngning att jag skulle pröva lite till själv, så satte ett delmål på 10 kg till då. Får se hur det går, men vet vart jag ska vända mig om jag behöver motivering!   


Ännu kan jag ju välja iaf!!!

Skapa flashcards