Vi Tillsammans

Alla inlägg under juni 2012

Av Milla - 19 juni 2012 12:22

Phu, vet inte vart jag ska börja...hänt så mycket sen sist, både bra o dåligt.

Det jag skrev om i tidigare inlägg har faktiskt tagit ett kliv fram, och så har jag äntligen börjat med körkortet. Medans jag inom jobbet klev rakt in i en käftsmäll. Försöker att fixa detta, men det går i snigelfart, och tror ärligt att backen ligger i! Känns inte som jag får någon större respons eller hjälp av min arbetsledare, men det är sjukt skönt att jag har så underbara kollegor. Även min sambo är ett stort stöd för mig, men situationen blir en aning svår pga sekretess, så det är mycket jag inte kan säga till honom. Så jag stänger in mig i min egna bur å skriker...inte för att de hjälper direkt...


"Tar på mig min sorgemantel så att ingen ser"


 


Skapa flashcards