Vi Tillsammans

Alla inlägg under oktober 2016

Av Milla - 10 oktober 2016 22:20

Idag stod den där, även hos oss i Krokom *wihoo

Av Milla - 2 oktober 2016 21:04

Nu ska de bort, sista chansen nu känns det som. De sista kilona som är kvar tills min målvikt, och drömmen om att vi två, min man och jag, förhoppningsvis kan bli tre.
Börjar en rensning av kroppen imorgon med Forever Living c9, tillsammans men min underbara vän Katti. Sen efter den fortsätter ja med Modifast.

Imorgon och på tisdag är de tuffaste dagarna, man får då enbart äta en shake, och 4 aloe vera snapsar. Men man får även äta från en såkallad "fria listan", så jag har laddat upp med morotsstavar, ett par plommon och lite vindruvor. Kommer äta ett äpple på eftermiddagsfikat på jobbet, om ja orkar. I shaken har jag blandat ner lite färska hallon och blåbär, samt lite chia frön, kanel och kardemumma, blandat med Forever Ultra vanilj pulver och Oatly havremjölk.

Skapa flashcards