Vi Tillsammans

Direktlänk till inlägg 23 juni 2016

Jobbigt att baka när man har kryckor

Av Milla - 23 juni 2016 22:53

Hållit på mer lr mindre hela dagen å bakat å donat med min efterrätt till mamma o pappas bröllopsdagsmiddag som vi ska på imorgon. Ja brukar nämligen alltid göra den, så blev de även i år...men satan va jobbigt de har varit. Pausat mycket men de känns iaf i benet. Lägger ut bilder imorgon fall mamma råks på å läser bloggen! ;)
Har även följt med Larsa å handlat, va skönt å göra något annat än att bara va hemma. Sen hjälpte han mig å göra Iors utbyggnad på utbyten lite större då vi fått mer a kompostgaller. Efter de skulle han klippa gräset...vilket han precis han göra innan himlen öppnade sig. Så trimma får bli sen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 12 december 2016 15:33


Av Milla - 7 december 2016 18:51


De här med julklappar är inte alltid så lätt, å ju äldre mottagaren av julklappen blir desto svårare är det att hitta en bra gåva. Extra svårt blir de när man frågar vad de önskar sig, å man får "ja ska inget ha" lr "jag har ingen aning". Min farmor ...

Av Milla - 10 oktober 2016 22:20


Idag stod den där, även hos oss i Krokom *wihoo

Av Milla - 2 oktober 2016 21:04

Nu ska de bort, sista chansen nu känns det som. De sista kilona som är kvar tills min målvikt, och drömmen om att vi två, min man och jag, förhoppningsvis kan bli tre. Börjar en rensning av kroppen imorgon med Forever Living c9, tillsammans men min ...

Av Milla - 29 september 2016 21:32


Skulle ta 2 tabletter mot laktos innan middagen, råkade ta 2 nervstillande tabletter ist!! Shit, blev inte stilla alls-började dona med flera saker som bara leget å ja ville göra allt. Fan va de kliade i fingrarna!! Haha! Men du bara försvann allt, s...

Skapa flashcards