Vi Tillsammans

Alla inlägg under mars 2013

Av Milla - 21 mars 2013 17:52


lilyslim.com" src="http://swlf.lilyslim.com/343Sp2.png?NV6TbDLf" alt="LilySlim - (343S)" width="400" height="80" />


Jobbar, rider å försöker äta de jag ska, och ha så mycket socialliv som möjligt! De är mycket svårare än det låter... träna vill jag också, men det har jag varken tid för ellr råd just nu. Nya hobbyn är lit att spara pengar, ska ju åka utomlands i maj     Alldeles straxt blr det stallet då jag har stalltjänst ikvää. Som tur är ska underbara Hanna följa med och hjälpa mig. Perfekt, då jag är hemma från jobbet med halsont å snorränna... 

Som du ser på min LilySlim här ovan så är jag snart i mål på mitt delmål #2.. Har gått lite långsamt senaste tiden, me var in på koll hos kirurgen och träffade doktorn som opererademig. Hon sa att de var bra om man inte gick ner för fort, så att även huden hänger med på viktnedgången. mina prover var också jättebra! Sjukt nöjd är jag, och dr tyckte jag gjort ett superjobb!

Nu kommer Hanna om 10 , säer hon, vilket säkert blir både 15 å 20    men jag ska välle passa på å byta om iaf, och sätta på hundarna reflexer.


Rock on!   

Skapa flashcards