Vi Tillsammans

Alla inlägg under juni 2014

Av Milla - 30 juni 2014 11:03

Gar varit lite dålig på att blogga senaste tiden, men har delvis varit däckad av en förkylning i dryga två veckor. Inte haft någon större lust å blogga då. Kommer ett gäng bilder här dock, så de blir lite uppdateringar iaf. Pöss

Min bondpion från gammel momma

Min jättevallmo, som ja sått själv för 3 år sen. *stolt*

Nickk, vår kompis Malins hund. Hon e här då hennes husse å matte väntar sitt andra barn nu i dagarna.

Å vår älskade lilla tuss, Harry ???

Vår kankn Ior i sin utebur. Lille sötnosen ?

Leon va med o matade hästarna en dag. Stormförtjust!!

Å färskt vatten skulle "Callarna" ha också ? Vår häst heter Calle, å de va 2 i hagen *hihi

Av Milla - 12 juni 2014 22:05

Ibland e de bra att man e lite långsam på att rensa skråpposten, hittade nämligen bilderna jag saknade i skräpposten. Glad jag blev! Så här kommer de ett litet Pilturregn   


             

Av Milla - 12 juni 2014 18:04

Var på dop i lördags. Min brorson Dennis flicka skulle döpas. Så vacker liten tös   

Efteråt åkte vi förbi campingen, där de va depåstopp för min mans bästa kompis, Johans,svevnsexa. Va ju tvungen å titta lite när ja ändå hade kameran med mig. Han fick där åka bräda efter en V8 båt. Tur han hade whisky att värma sig med då vattnet va ca +10 grader   HAHA!!


För ett tag sedan var jag med Wilma i stallet på en tävling på Dille, å tog lite kort. Lägger upp några av de här med! Tyvärr lyckades jag missa några bilder då jag höll på att lägga över dem på datorn, har jag nu upptäckt. Då ja letade efter de korten vi tog när hon va klar för dagen å skulle posera med sina båda rosetter....*suck...  


       

           



Av Milla - 3 juni 2014 23:26

Av Milla - 1 juni 2014 15:21

Ja å Larsa var uppe å fördrev ett par timmar i hagen i Aspås, måste mockas ut innan de växer förmycket gräs. Fick givetvis en ny blåsa. Suck!
Nu sitter ja på bron med en kopp kaffe å låter solen värma mina ben en sväng. Ska väl ut å påta lite i trädgården senare. Larsa e å fiskar med Johan, hoppas de blir fisk till middag idag!!

Skapa flashcards