Vi Tillsammans

Alla inlägg under februari 2013

Av Milla - 23 februari 2013 17:41

lilyslim.com" src="http://swlf.lilyslim.com/343Sp2.png?qHpeoIFu" alt="LilySlim - (343S)" width="400" height="80" />



Vikten fortsätter att minska, allt går riktigt bra. Har tom hunnit införskaffa mig några nya klädesplagg, och några trosor. Blev liksom tvungen, allt har blivet såpass stort. Men det är ganska skönt att gå i stora kläder med, "myskläder efter jobbet"- skönt!

Har börjat rida lite försiktigt igen, de är super härligt! Dels för att jag inte tycker jag väger för mycket för min häst längre, å sen har känslan att vara i stallet blivet lika underbar som den var förr. Sen får jag sällskap varje onsdag, då Malin, en kompis som haft häst i stallet förut, rider en häst hos oss. Vi är båda lite ringrostiga nu, så det passar perfekt att va i stallet tillsammans. Jätteroligt!

Börjar längta riktigt mycket tills vi far på semester nu, vill egentligen börja packa nu på en gång   Men de e lite mindre än 70 dagar dit, så ja får nog vänta ett tag! *hehe

Av Milla - 11 februari 2013 13:55



  lilyslim.com" src="http://swlf.lilyslim.com/343Sp2.png?JBZZIUd8" alt="LilySlim - (343S)" width="400" height="80" />


31/12 hade vi en mindre bröllopssermoni här hemma, då jag gifte mig med min älskade sambo, numera make, Larsa. Oh bytte iom det efternamn till Einarsson. De va den mest underbaraste dag i mitt liv, och jag har aldrig varit så lycklig! 


Den 23 januari 2013 tog jag det stora steget och gjorde en magoperation, en så kallad GBP som ska hjälpa mig att gå ner i vikt. Det är en stor livsomställnging, men jag ska klara det och nå min målvikt! Å min o min mans högsta önskan - att bli föräldrar.


Idag var jag till stallet å djupandades hästdoft! Det var första gången efter op och det kändes underbart. Lite dålig kondis, då jag inte gått i backarna vid hagarna på några veckor, men det fixar sig nog snabbt nu när jag kommit igång igen.


Efter stallet så var jag och hjälptemamma att baka semlor tills imorgon. Mamma har opererat sig med, i handen, så de var svårt för henne att rulla dem i handen. Sen var det riktigt trevligt att ha lite livskvalité och baka tillsammans. Imorgon blir de dags att fylla de små godingarna...å de bullar vi gjorde till mig, de va faktiskt små    

Skapa flashcards