Vi Tillsammans

Alla inlägg under september 2011

Av Milla - 20 september 2011 22:37

Känns så tungt, så jobbigt....jag vet att de fungerar så här, jag vet att vi gör rätt. Försöker att förbereda mig, vända och vrida så allt ska bli så bra som möjligt, men ändå så skriker jag inombords....


"-JAG VILL INTE!

 

Av Milla - 19 september 2011 22:19

Idag har Larsa och jag ställt ihop allt från trädgården för vintern, man blir lika brydd varje år vad stor altan man har. Har även gjort sånt där smått, du vet .."-de där tar ja sen" som alltid försvinner i mängden.

Men ibland är det bra med regn och rusk, så man tar sig i kraggen å leker vuxen också...för de va visst de vi va...eller?!

Kvällen bjöd på 3 Disneyfilmer och varm choklad med marsmallows och kardemummaskorpor till *mums*



Av Milla - 19 september 2011 00:16

Att sparka liv i den här sidan igen då... Gick inte så bra när ja började, för typ 9 månader sedan   Mycket har hänt sedan det skrevs något, och tänker INTE gå igenom allt det, bara se framåt nu. 


Härliga hösten är här, å efter den kommer "winter wonderland" och givetvis längtar jag redan. Jag, Larsa och Katti mös i soffan med Ice Age 3 ikväll, och hade nybakt mjuk pepparkaka och glögg (haha) Lite tidigt för vissa kanske, men yey, va sweet de va!


Stukade foten i veckan i stallet, trodde nästan att ja brutit något, men nu är det mycket bättre. Hoppas på att kunna ut med hästen en sväng, kanske imorgon. Blir dock en körtur i så fall. Sitter och tittar på nytt täcke till Calle, men vet inte riktigt vilket ja ska köpa...är en markant skillnad på priset, absolut...MEN - följer med en avtagbar huva på det dyrare och även vävd i ett kraftigare yttertyg. Vill slippa köpa flera täcken per år till min gamle snutt, och Hööks täcken har varken någon vidare kvalité eller passfom (inte till Calle iaf.) Redan 2 täcken har gått sönder nu sen hästarna börjades täckas.


Här ser ni de täcken jag väljer mellan! Bilderna lånade från Helsingborg Equestrian & Pet.


     

Amigo Orginal Turnout 600D Medium - 699:-

Amigo Plus Turnout  1200D Medium - 1279:-

 

 

 


 



    

Skapa flashcards