Vi Tillsammans

Alla inlägg under november 2011

Av Milla - 18 november 2011 20:42


Snart är det dags att fylla år också, dessutom är det 1:a advent dagen efter! massor är på G nu, ska bara jobba hela helgen först. Sen ska de bakas till mitt kalas, å de ska bakas mjukstut på tisdag med mamma. Sen ska de göras advent i huset, tur att vi i stort sett är klar utomhus iaf.  Är tur att jag är ledig från jobbet kommande vecka, ja förutom personal möte på onsdag, men de är bara mellan 8-11, så då är jag ju iaf uppe och inte sover bort halva dagen, som jag mest troligt skulle gjort annars efter jag stått i bakstugan hela tisdag. Är ett stadigt bakslag på bakningen, att man blir så trött i hela kroppen.

Har skaffat en ny telefon, så de kommer lite bilder på diverse, mer kommer självklart! Ska ta kort på hur huset ser ut i "juleskrud", får se om de blir någe bra    

Första snön i Krokom kom äntligen idag! Var inte alls något att hurra för egentligen, för de va såå väldans liiiite - MEN det var iaf snö, så jag blev hur glad som helst för de!!


Nä, nu blire glögg å pepparkaka, å en film innan de e dags å hoppa ner i lopplådan.


Ha en underbar helg alla!


                   



Skapa flashcards