Vi Tillsammans

Alla inlägg under augusti 2014

Av Milla - 24 augusti 2014 02:04

Blev en skrittur idag, börja undersöka lite bea ridvägar omkring forsen. Va ute i ca 45 min, å de va jättehärligt. De blev skratt, hallon o bocksprång!! Bjuppar på några bilder! Hästarna va lite på G när vi skulle iväg, så de bilderna vart ju sådär *haha

Av Milla - 19 augusti 2014 23:09

Ikväll målade ja färdigt hästarnas vindskydd, och på fredag så hämtas ny plåt å taket läggs på. Skulle ta bild, men Larsa hade min telefon i fickan å gick å surra med Jimmy, så de glömdes helt bort. Ska ta ett kort när de är klart med rak å allt! Nu ska jag pröva sova, första gången på flera dagar nu som jag känner mig trött. Hoppas på att somna innan klockan visar fyra inatt!

Pöss!

Av Milla - 18 augusti 2014 19:12

Hittat lite grejer som jag skulle vilja ha från Hööks. Få se om ja har råd å handla de nästa månad. Ska till Turkiet snart så de kostar ju lite pengar med. Får ja min sadel såld som ja har till salu ska ja definitivt köpa allt på listan! =D

Åsså en mysbild på Mira, som snodde Harrys säng härom natten!

Av Milla - 17 augusti 2014 03:25

Sleepless in Hook-around....

Av Milla - 16 augusti 2014 23:32

Skulle göra massor igår runt stall å så, blev inte såå mycket gjort. Men kul hade vi, å de kanske va exakt va vi behövde!! Lite bilder hann ja med iaf =)

Av Milla - 13 augusti 2014 22:00

Nu är, efter några dagars arbete, båda hagarna klara. De blev hur bra som helst, vi är helnöjda! Och de är mycket välplanerade måste jag säga =) Så nu är de bara hästarna som fattas, och dem tar vi hem nästa fredag, mest troligt. Blir lite stoj o stök på fredag, ser lite fram emot de.

Ovido - Quiz & Flashcards