Vi Tillsammans

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Milla - 28 februari 2014 19:28

Åkte till stallet och red, ville pröva sadeln en gång till i alla gångarter och så som jag skrev igår, innan jag bestämmer mig. Den ligger jättebra, så den måste min pojke ha så han kan ridas i fortsättningen. Vet inte om jag inbillade mig, lr om det faktiskt var så, men känndes som han arbetade bättre i formen, och hade mera framåtdrift. Ja sämre blir de ju inte än det varit, då vi faktiskt kunde se skillnaden ,alla 3 som va med, när vi donade med ficklampor och kände och klämde med händerna. Allt efter konstens alla regler som vi fick lära oss av Gunnar Winslow.

Känner mig nöjd   


Finaste Maya stannade hemma och förberedde för bakningm då Thörners har slutat baka vår favvo; Fransk kola tårta. Så efter stallet blev de en snabb shopping, och sen bakade vi. Exprimenterade lite kanske är rättare sagt. Kakan står nu i frysen på kylning väntar med spänning på hur den blir.


         


Ovido - Quiz & Flashcards