Vi Tillsammans

Alla inlägg den 24 september 2015

Av Milla - 24 september 2015 22:02

Ikväll drog vi hem hästtransporten. Den är inte helt klar, men redo att besiktiga iaf. Ska byta en bit ram till mellanväggen, sen sätta ihop den och skruva fast gallret vid fönstret. Men de e lite svetsning å målning kvar innan dess, men allt sånt gör vi på hemma plan. När de är klart ska ja ge mig på motiv målningen.
Ja är dock sjukt nöjd över arbetet. Min man och min pappa har varit helt fantastiska som hjälpt mig.

Av Milla - 24 september 2015 17:01

Igår var det 11 år sen jag å älsklingen blev ett par. Fick blommor och choklad när han kom från jobbet, å ja hade lagat fläskstek med nypotatis å gräddsås. Å lite smaskig kaka med glass o kaffe till efterrätt. Myste med brasa o tända doftljus <3 Älskar dig mest av allt Larsa <3

Av Milla - 24 september 2015 16:57

Snart, snart är den färdig. Eller färdig för att tas ut å besiktiga iaf. Motivmålningen återstår, men den kan göras när som. Dock innan vintern iaf ;) Ska göra de sista, tror ja, ikväll med maken.

Ovido - Quiz & Flashcards