Vi Tillsammans

Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Milla - 30 januari 2015 23:26

Pga knappt fyra timmars sömn inatt trodde jag att de skulle bli en skit jobbig dag idag. Men den har varit helt tvärt om, den nästa dagen på riktigt länge faktiskt!! E skit trött nu men ska försöka göra en bra sammanfattning ;)
Började dagen med ridning kl åtta efter jag fixat stallet, vi red Skogsvägen, å där fick hästarna pulsa lite snö. De blev också lite galopp i djupsnön, oh så härligt de va!! Å inget bocksprång alls ;)
Sen har ja städat, dammsugit hela huset, bytt i sängarna, skurat ur perkulatorn med svinto, tagit upp saker på vinden, tvättat å tumlat Harrys bädd å leksaker. Bytt gardiner i vardagsrummet å satt upp mina nya fina fönsterlampor som jag fick av mamma. Sen fick ja ett reflextäcke till Calle av mamma å pappa, som jag velat fram å åter på flera gånger. Å idag köptes de =) Brorsan va sjyst å åkte förbi elgiganten å köpte ett vägg fäste till vår vardagsrums tv, så nu sitter den på väggen! Fick även en efterlängtat tid hos ortopeden pga min trasiga hand/handled. Harry hann äta renchips från vardagsrumsbordet hos "momma o moffa", haha, vadå bortskämd?! Nu ligger ja utslagen i soffan med blåbärs/muffins te å äter lite marabou mjölkchoklad. Känner att ja verkligen kan lägga mig med gott samvete. Hoppas verkligen att ja kan sova inatt, annars vet ja inte riktigt va ja ska hitta på =)

BILD BOMBAR lite!

Så mycket fick ja hämta hos mamma, å ja har inte änns varit med!! =D Lyckliga jag!

Ja han precis fånga Harry på kort innan hans smög tillbaka från bordet! Renkött va borta i ett nafs!

Ovido - Quiz & Flashcards