Vi Tillsammans

Direktlänk till inlägg 19 november 2015

Lackat mot jul

Av Milla - 19 november 2015 07:40

Snart är jag klar med jul slingorna ute, alla fönster är putsade och julgardinerna uppsatta. Stakarna och stjärnorna börjar också va klara, men de är bara någon enstaka stjärna tänd. Jag är hellre ute i god tid än stressar med alla mina måsten. Många har nog en inre lista på hur man "måste" göra för att känna att man är klar till jul. Många struntar nog i det totalt också, men de kan inte jag *hehe...
Men först ska jag fylla år! Och iom att det är 1a advent ett par dagar efter min födelsedag, så har jag själv bestämt att de ska va advent i huset from 26e november, och julen får tidigast plockas bort efter min mans födelsedag den 5e januari. Sen brukar de både bli liiite saker innan, å de står kvar liiite längre. Hahaha, jag älskar helt enkelt de här med julen!

Prövade en ny matfärg som ja fick av mamma, den var jättelätt att använda å löste sig fantastiskt lätt. Har en tanke med 3 färgade tårtor i år. Vit och grön blev bra, men den röda får bli fredagsfika på makens jobb. Den sjönk lite i mitten ;) men lite glasyr på de så blir de en fin verkstads kaka. De är van vid att få mina misslyckade bakverk som fika - hahaha!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 12 december 2016 15:33


Av Milla - 7 december 2016 18:51


De här med julklappar är inte alltid så lätt, å ju äldre mottagaren av julklappen blir desto svårare är det att hitta en bra gåva. Extra svårt blir de när man frågar vad de önskar sig, å man får "ja ska inget ha" lr "jag har ingen aning". Min farmor ...

Av Milla - 10 oktober 2016 22:20


Idag stod den där, även hos oss i Krokom *wihoo

Av Milla - 2 oktober 2016 21:04

Nu ska de bort, sista chansen nu känns det som. De sista kilona som är kvar tills min målvikt, och drömmen om att vi två, min man och jag, förhoppningsvis kan bli tre. Börjar en rensning av kroppen imorgon med Forever Living c9, tillsammans men min ...

Av Milla - 29 september 2016 21:32


Skulle ta 2 tabletter mot laktos innan middagen, råkade ta 2 nervstillande tabletter ist!! Shit, blev inte stilla alls-började dona med flera saker som bara leget å ja ville göra allt. Fan va de kliade i fingrarna!! Haha! Men du bara försvann allt, s...

Ovido - Quiz & Flashcards