Vi Tillsammans

Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Milla - 31 mars 2015 23:01

Började morgonen med att släppa ut hästarna, men pga att rörmokaren skulle komma å dra vattnet i stallet/garaget, så gjorde jag inte stallet direkt från morgonen som jag brukar. Åkte hem å fixa frulle, å började sedan städa. Gjorde färdigt hemmet för påsken. Bara å serva kvasten kvar nu ;)
Stack iväg till stallet igen vid sex tiden, drog ut på en ridtur, alles allena...lr ja, med hästen såklart =D Fixade stallet efteråt, men va lite stressad för klockan va så mycket. Fick hjälp av bästa Hanna, som kom ner med gubben sin för att koppla in vattenslangen. Wohoo, nu har vi varmvatten i stallet å kan duscha hästarna!! Tro mig, min häst är verkligen i behov av en dusch (lr två). Ska göra de någon dag då de är riktigt fint å varmt ute. Nu ska ja slänga igång torktumlaren, å sen hoppa ner i lopplådan. Är såå trött....zZzZz Imorgon blir de ortopeden igen, å sen Hööks å kolla täcke å ridbyxor. Kanske en tur på hästen om ja hinner. Bjussar på ett par bilder av min underbara hund ( åsså lite storebror )! Världens goaste vovve <3

Go'natt!

Skapa flashcards