Vi Tillsammans

Direktlänk till inlägg 25 mars 2015

Inte orkat blogga

Av Milla - 25 mars 2015 10:26

Ibland bara orkar ja inte....knäpper kort å tänker "de där ska ja lägga i på bloggen" å 2-3 dagar senare undrar ja själv vart inlägget blev av. Haha! Men men, that's life!

Vi va iaf i Norge över helgen, på dop. De var för Larsas kusins nyaste tillskott, Ajla Otheleia. Underbart kalas med massa gott att äta. Biffgryta med ris, bröd å grönsaker. Sedan flera sorters tårta, sufflé, muffins, bullar. Sen fanns det även en "Candy bar", som va riktigt söt faktiskt.

Kan ju nämna att ja blev sjukt baksugen, å lite extra då ja hade burkar med "för hårt godis" från min svågers butik, i bilen. (Smälter ner å gör fluff, till muffins, tårtor mm.)


Inte världens bästa bilder, flera som tog kort samtidigt kort + miljoner med ungar som sprang runt benen!


De va stundvis massor med snö, vilket ja tyckte va lite fascinerande, så nått kort blev de. De här är precis innan norska gränsen, efter tullen.



Hittade ett bodybutter på affären förresten, som luktade rätt gott. Kunde inte låta bli att köpa då de dessutom var 20% rabatt. Efteråt så tycker ja väl kanske att den luktar lite skumt, men de de kanske är de ja gillar med den. Ja, ja vet inte riktigt hur ja ska beskriva de, men den kanske luktar lite bra "snuskigt! För er som känner mig, förstår hur ja menar. Haha, menar, mina favvo doftljus beskriver ja doften av, som "my little pony-porr"!!

Haha, glider visst lite från ämnet till ett annat nu...men ja, that's me!!


Drar av lite bilder, med (ska försöka iaf) en kort text till!

20 mars - Rockar sockorna!

Calle, Kroken o Greta

Vinda

Underbara Harry

Haha, Hanna and the boys! !

Hi hihi, mysiga Miramiss! Försökte fånga hennes weird look, men hon hann ju givetvis röra på sig lite.

Mina nya leggings, totalt bara love them!


Nä nu får de vara nog för de här inlägget, frullen blir varm å kaffet kallt!

Pöss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 12 december 2016 15:33


Av Milla - 7 december 2016 18:51


De här med julklappar är inte alltid så lätt, å ju äldre mottagaren av julklappen blir desto svårare är det att hitta en bra gåva. Extra svårt blir de när man frågar vad de önskar sig, å man får "ja ska inget ha" lr "jag har ingen aning". Min farmor ...

Av Milla - 10 oktober 2016 22:20


Idag stod den där, även hos oss i Krokom *wihoo

Av Milla - 2 oktober 2016 21:04

Nu ska de bort, sista chansen nu känns det som. De sista kilona som är kvar tills min målvikt, och drömmen om att vi två, min man och jag, förhoppningsvis kan bli tre. Börjar en rensning av kroppen imorgon med Forever Living c9, tillsammans men min ...

Av Milla - 29 september 2016 21:32


Skulle ta 2 tabletter mot laktos innan middagen, råkade ta 2 nervstillande tabletter ist!! Shit, blev inte stilla alls-började dona med flera saker som bara leget å ja ville göra allt. Fan va de kliade i fingrarna!! Haha! Men du bara försvann allt, s...

Ovido - Quiz & Flashcards