Vi Tillsammans

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Milla - 5 maj 2014 23:37

Haft stallet med Hanna-panna 2 helger i rad, går tokfort när man är med någon man trivs att umgås med, så pass mycket som vi gör. Märker hur bra vi fungerar tillsammans, å kompletterar varandra. De e fan helt fantastiskt!
Idag har jag färgat ögonbrynen på mig o farmor, (äntligen) planerat om mina krukväxter, satt lite fröer, lagt luktärtsfröna i blöt (väcker dom ?) och ska sätta dem imorgon. Efter de blev de fika med Camilla å mys med barnen. Sedan avslutades kvällen med 4a års kalas i torvalla för Adrian. Glömde därmed helt bort styrelse mötet för gården. Tack, telefonkonferans ?
Nä, nu ska en mycket trött Milla sova, så jag kan göra stan med mamma imorgon.

Pöss

Min nya ridhjälm, satt så jävla skönt på huvudkontoret mitt, så jag kunde inte låta bli att köpa den   Å i ärlighetens namn så behövde ja en ny hjälm, då ja kunde hålla firmafesten i min gamla!

Ovido - Quiz & Flashcards