Vi Tillsammans

Alla inlägg under februari 2014

Av Milla - 10 februari 2014 08:48

Sovmorgon...my as, lr nja kanske lite, 08.31.Behöver mer..lr vill sova mer ;-)

Av Milla - 9 februari 2014 23:24

Inatt kan ja väl få sova...eller?

Bjussar på en bild av min sköna trio ?

Go'natt!

Av Milla - 8 februari 2014 22:48

Stall och städat...sjukt trött å ont i kroppen, träningsvärk i benen...myser ner mig i sängen å kramar kudden ( älsklingen är på grabbkväll, så kudden får duga )

Av Milla - 7 februari 2014 23:32

Haft kaffebesök av svägerskan Camilla å barnen. Härlig middag, å filmmys med älsklingen. Kaffe å kaka å avslutas med ett par Galiano shots. Nu blir de sova. Go natt!

Av Milla - 4 februari 2014 22:47

Tog en tur på löpbandet idag med, men tog de lite lugnare då jag hade känningar i knäet. Rätt lugn dag annars.. Åkte till Torvalla när Larsa kom hem å åt middag med Malin o Christelle. Hade paket med till stumpan som fyllde 2 igår, åsså åt vi tårta. Christelle busade massa, å ville att jag skulle göra allt inför nattnimg ist för mamma, pottan å sätta på blöja å pyjamas å borsta tänder. Tom soffmyset blev med mig! Roligt de är när barn visar så tydligt va de tycker ?

Av Milla - 3 februari 2014 13:56

Idag är det plusgrader, vindstilla och strålande solsken, hur underbart som helst! Tog med mig Harry och kameran och gick ut en sväng. Inte de lättaste att hålla kollpå hunden, få till pose OCH hitta rätt fokus i bilden samtidigt. Flera som är felfokuserade, men men..

                     

Ovido - Quiz & Flashcards